"Smooth life on the shores of the lake" 1996 "湖のほとりのおだやかな暮らし" 1996年

f:id:kuribo-sapporo:20100123215637j:plain

"Smooth life on the shores of the lake" 1996

I drew it on A4 paper with a pencil.

The transparent part of the cylinder is not made of glass, but it seems to be made of very strong organic matter.

The person who came to my solo exhibition saw this picture and was excited that "I saw the UFO in exactly the same shape as this in Chiba !!".

 

Duplication: Print on A4 paper. Draw in the message according to each person.

If you wish the original picture will respond to the consultation.

To order, go to kuribo-sapporo@plum.ocn.ne.jp.

 

"湖のほとりのおだやかな暮らし" 1996年

A4の紙に鉛筆で描きました。

円筒の透明部分はガラスではなく、かなり強度のある有機物で出来ているようです。

私の個展に来てくれた方がこの絵を見て「私はこれと全く同じ形のUFOを千葉で見ました!!」と興奮していました。

 

複製: A4の紙にプリント。個々に応じたメッセージを描き入れます。

原画ご希望の方はご相談に応じます。

ご注文はkuribo-sapporo@plum.ocn.ne.jpまで。